Укрзалізниця поверне користувачам втрачені після кібератаки квитки

Укрзалізниця поверне користувачам втрачені після кібератаки квитки

Укрінформ
АТ “Укрзалізниця” поверне до акаунтів користувачів втрачені після кібератаки квитки, які були придбані до цього.

Як передає Укрінформ, про це компанія повідомляє у Фейсбуці.

Зазначається, що аби відновити квиток, придбаний раніше, користувачу потрібно зайти в свій акаунт в застосунку Укрзалізниці, натиснути на банер на головній сторінці, який переведе користувача на окрему сторінку перегенерації квитка.

Після цього необхідно натиснути кнопку "Завантажити PDF-квиток" та зберегти відновлений квиток на своєму телефоні.

“Ми рекомендуємо всім пасажирам додати свою дійсну електронну пошту до власних акаунтів у застосунку та на сайті Укрзалізниці, адже всі нові квитки автоматично дублюються на пошту, якщо вона була вказана в профілі користувача”, - зауважили в компанії.

Читайте також: Кібератака на Укрзалізницю: у Держспецзв’язку кажуть, що були використані тактики спецслужб РФ

Як повідомлялося, АТ "Укрзалізниця" відновило інтеграцію з "Армія+" для придбання квитків зі спецрезерву військовослужбовцями та повернуло низку важливого функціоналу застосунку.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-