Будівництво залізничної євроколії на ділянці Чоп-Ужгород переходить до фінальної фази - Кулеба

Будівництво залізничної євроколії на ділянці Чоп-Ужгород переходить до фінальної фази - Кулеба

Фото
Укрінформ
Будівництво залізничної колії євростандарту на ділянці між Чопом та Ужгородом у Закарпатській області переходить у фінальну фазу.

Як передає Укрінформ, про це віцепрем’єр-міністр з відновлення України – міністр розвитку громад та територій України Олексій Кулеба повідомив у Фейсбуці.

За його словами, ця ділянка стала однією із ключових локацій під час робочої поїздки на Закарпаття.

Цей проєкт є частиною стратегічного курсу України на інтеграцію до європейського транспортного простору. Він реалізується в рамках участі України у програмі Європейського Союзу Connecting Europe Facility (CEF).

Як поінформував Кулеба, хід будівництва він оглянув разом із заступником керівника Офісу Президента Віктором Микитою і головою правління Укрзалізниці Олександром Перцовським.

За словами Кулеби, вже завершене прокладання 8 км нової “широкої” колії, укладені 7,6 км колії європейського стандарту (40% робіт). Також підготовлені ще майже 2 км суміщеної колії (100% робіт), виконані всі необхідні земляні роботи. Він підкреслив, що активно тривають роботи з електрифікації “широкої” колії, прокладання кабельних мереж, будівництва інженерної інфраструктури, оновлення пасажирських платформ. Крім того, стартували роботи із приведення до ладу вокзалу в місті Чоп, який є важливим транзитним хабом, для покращення умов для пасажирів.

"Вже зараз проєкт переходить у фінальну фазу – завершити роботи плануємо до серпня 2025 року", - наголосив Кулеба.

Він поінформував, що, поспілкувались із робітниками-залізничниками, які безпосередньо виконують роботу, зрозуміли нагальні потреби в механізації цієї роботи, щоб і надалі набирати оберти, покращити умови їхньої важливої праці.

Читайте також: Укрзалізниця змінила маршрути деяких поїздів через будівництво євро колії на Закарпатті

Як зауважив Кулеба, ця євроколія відкриває прямий доступ до європейської залізничної мережі, дозволяє суттєво скоротити логістичні витрати, підвищує ефективність міжнародного пасажирського і вантажного сполучення, створює нові можливості для розвитку транзитного потенціалу України.

За його словами, у перспективі — подальший розвиток мережі європейської колії в Україні. Це, підкреслив Кулеба, важливий стратегічний курс, який не лише зробить подорожі зручнішими та швидшими, а й формує нову якість обслуговування пасажирів і бізнесу.

Ініціатива була започаткована навесні 2024 року Прем’єр-Міністром України Денисом Шмигалем.

Кулеба подякував колегам з Офісу Президента, працівникам АТ "Укрзалізниця", команді Міністерства розвитку громад та територій України і всім, хто працює на будівельному майданчику.

"Це спільна робота, яка є надважливою для стійкості країни та нашої євроінтеграції", - підкреслив він.

Читайте також: Уряд дозволив Укрзалізниці продавати майно, вартість якого не перевищує ₴500 мільйонів

Як повідомляв Укрінформ, у серпні 2024 року АТ "Укрзалізниця" розпочало комплекс робіт із підготовки земельного полотна до укладення 22 кілометрів залізничної колії євростандарту на ділянці Чоп-Ужгород.

Проєктом передбачені будівництво 22 км залізничної колії європейського стандарту і реконструкція штучних споруд, об'єктів та мереж інженерного забезпечення. Крім того, планується оснащення колії двостороннім напівавтоматичним блокуванням і пристроями мікропроцесорної диспетчерської централізації.

Фото: facebook.com/oleksyikuleba

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-